Суббота, 27.04.2024, 17:10
Глибоцький Професійний Ліцей
Главная | Регистрация | Вход Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Категории каталога
Дозвілля [2]
Робота гуртків,Тематичні вечори
Умови вступу [2]
Умови навчання [1]
Історична довідка [2]
Охорона праці [0]
Наші працівники [2]
Загальна інформація
Главная » Файлы » Наші працівники

НАВЧАЛЬНИЙ СВІТ РІЗНОМАНІТНИЙ І ЗАГАДКОВИЙ
[ ] 25.03.2009, 11:54
Вивчаємо передовий педагогічний досвід викладача біології, хімії, викладача – методиста вищої категорії з 40-річним стажем 
НЕГРУЦАК СІЛЬВІЇ ЮРІЇВНИ

НАВЧАЛЬНИЙ СВІТ РІЗНОМАНІТНИЙ І ЗАГАДКОВИЙ



  Наука розкриває його таємниці. Одне з провідних місць у цьому подає хімія, біологія. Хімія вивчає речовини, їх перетворення та різноманітні явища, що супроводжують ці перетворення. Біологія вивчає життєдіяльність всіх живих організмів .
  Понад 39 років працює викладачем хімії, біології Сільва Юріївна Негруцак в Глибоцькому професійному ліцеї. Вона працює за принципом: щоб дати глибокі, міцні знання, потрібно самому знати набагато більше і знати тих. кого навчаєш, розуміти психологію учня, а тоді вже шукати методи навчання і виховання.
  Перший рік навчання учнів в стінах ліцею розпочинає з визначення обсягу знань і прогалин у засвоєнні ними програмового матеріалу з хімії, біології і лише після цього намічає заходи. шукає ефективні форми і методи навчання. Вона вивчає здібності і нахили першокурсників, виявляє їх уміння, захоплення. Після перевірочної контрольної роботи складається список, які мають прогалини в знаннях за 9 клас школи. Ведеться ретельний облік знань учнів, групуються вони по темах над якими працювати. Намічається робота, яка проводиться на протязі двох років шляхом додаткових занять у позаурочний час і як результат за період навчання в ліцеї якісна успішність у групах становить близько 35%.
  До кожного уроку викладач готується сумлінно, ретельно продумає хід уроку у відповідності з перспективно-тематичним планом підбирає методи, форми ведення уроку, заздалегідь намічає учнів яких опитуватиме на оцінку. Творчо підходить до підбору дидактичного матеріалу, технічних засобів навчання, які використовує на уроці. При підготовці до уроків викладач проглядає найновішу пресу, цікавиться досягненнями працівників сільського господарства свого району, області, країни, намічає які проблемні ситуації і між предметні зв’язки застосовує на уроці, продумує, як повязати урок з виробничим навчанням. Особливу увагу приділяє інноваційним технологіям. Реалізація цієї технології несе відбитки особистості, ментальності, інтелекту конкурентного викладача. Виконання всього завдання може бути шляхом застосування інтерактивного навчання. Воно ефективно сприяє формуванню цінностей навичок, вмінь створенню атмосфери співпраці, взаємодії дає змогу педагогу стати справжнім лідером дитячого колективу.
  В своїй практиці Сільва Юріївна застосовує чотири форми навчальної діяльності учнів:
1. Парну /робота учня з викладачем чи з однолітком один на один/
2. Фронтальну /викладач одночасно навчає групу учнів або клас/
3.Групову або кооперативну /всі учні активно навчають один одного/
4.Індивідуальну /самостійну/ роботу учня.

  Інтерактивні методи, які застосовує викладач на уроці: «Мозковий штурм», «Коло ідей», «Мікрофон», «Робота в малих групах», «Навчаючи вчуся».
  Уроки Сільви Юріївни носять творчий характер. Яка б тема не вивчалась викладач ставить за мету прищепити любов до своїх предметів.
  Уроки викладача, як правило, дуже цікаві, емоційні, насичені різноманітним багатим матеріалом. Кожен урок не є подібним до попереднього. Відсутній шаблон, традиційність комбінованого типу уроку-опитування, подача, закріплення. Свої уроки вона будує відповідно до теми, мети, обсягу програмового матеріалу, рівня знань, умінь і навиків учнів. Весь арсенал різних методичних форм, прийомів, які вміло застосовуються в навчально-виховному процесі, сприяють швидкому і міцному засвоєнню матеріалу учнями, їх активності, розвитку в них, пізнавальної діяльності, глибокого мислення на уроках. Вивчаючи нову тему викладач уміло поєднує новий матеріал з проблемами сьогодення. Закріплення нового матеріалу проводиться не лише за допомогою вчителя а й різних видів самостійної роботи учнів.
  Велику увагу приділяє Сільва Юріївна трудовому вихованню учнів. На уроках використовує цікавий матеріал про працю людини, що праця – це життя, без праці немає життя на землі.
  Як показують аналізи уроків Сільви Юріївни до кожного з них складаються поширені плани-конспекти. указується навчальна і виховна мета уроку, передбачається раціональне використання навчального часу на всіх етапах уроку, вказується його тип, форми, роздатковий матеріал, технічні засоби, які будуть використані на уроці.
  Який би урок не проводила викладач, завжди зацікавлює учнів, розвиває їх пізнавальний інтерес, залучає до самостійного пошуку. Педагог може емоційно. просто і доступно донести до учнів програмовий матеріал, робити все, щоб майбутні робітники були всебічно розвинутими. використовує багаті можливості уроку для виховання учнів.
  Надзвичайно велику допомогу в навчальному процесі надає кабінет хімії любов´ю створений і оформлений викладачем та її вихованцями. У кабінеті є все для того, щоб провести урок на високому ідейно-політичному, науково-теоретичному та методичному рівні. Тут є змістовні стенди, які допомагають учням поповнити свої знання з хімії. Заведені також папки за принципом «Все для уроку». 

  У кожній такій папці є план – конспект уроку і весь дидактичний матеріал. який використовується під час його проведення. Всі наочні посібники, карточки-завдання, плакати, таблиці, всі види самостійних робіт, весь наявний дидактичний матеріал. чітко згрупований і систематизований.

  Велику роботу з учнями проводить Сільва Юріївна в позаурочний час. Це заняття хімічного гуртка. тижні хімії, біології, вікторини, додаткові заняття з учнями які засвоїли погано програмовий матеріал з хімії за дев´ятирічну школу, тематичні вечори. Бере активну участь в підготовці і проведенні всіх виховних заходів в ліцеї.

  Викладач Сільва Юріївна постійно працює над собою. Своєю дисциплінованістю, акуратністю, вимогливістю та бережним ставленням до державного майна викладач подає добрий приклад для учнів. Свідчення цього є відношення до підручників та меблів, що знаходяться в кабінеті. Книги трирічного користування мають вигляд нових, а це досягнення в результаті роботи викладача, виховання в учнів любові до книг, почуття відповідальності за їх збереження. За кожним підручником закріплений учень, який несе відповідальність за його стан.


Категория: Наші працівники | Добавил: administrator
Просмотров: 2446 | Загрузок: 0 | Комментарии: 9
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Поиск
Друзья сайта
Copyright MyCorp © 2024